Z myślą o wygodzie i potrzebach naszych Gości zebraliśmy w jednym miejscu najczęściej zadawane pytania wraz z gotowymi odpowiedziami.
Czy na miejscu jest parking?
Parking w obiekcie Hotel Dal Kielce jest dostępny za dodatkową opłatą.
Czy na miejscu jest Wi-Fi?
Obiekt Hotel Dal oferuje bezpłatne Wi-Fi.
W jakich godzinach jest czynna recepcja?
Recepcja Hotelu Dal pozostaje do Państwa dyspozycji 7 dni w tygodniu, przez całą dobę.
Jakie są godziny zameldowania i wymeldowania w Hotelu Dal ?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15: 00 a kończy o 11:00.
Czy istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej oraz jaki jest koszt przedłużenia?
Hotel Dal umożliwia przedłużenie doby hotelowej.
W miarę dostępności pokoi każdy Gość Hotelu Dal Kielce ma możliwość bezpłatnego przedłużenia pobytu do godziny 13:00. Życzenie przedłużenia pobytu Gość powinien zgłosić w Recepcji.
Czy mogę przyjechać ze zwierzęciem?
Zwierzęta nie są akceptowane w obiekcie Hotel Dal.
Czy na terenie hotelu dozwolone jest palenie wyrobów tytoniowych?
Na terenie hotelu znajduje się palarnia, w której goście mogą palić wyroby tytoniowe. W pozostałej części hotelu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu palenia wyrobów tytoniowych w miejscach do tego nie przeznaczonych podlega karze pieniężnej zgodnie z regulaminem hotelu.
Czy na miejscu jest spa?
Niestety, w obiekcie Hotel Dal nie ma centrum spa.
Czy na miejscu jest siłownia?
Niestety, w obiekcie Hotel Dal w Kielce nie ma sali fitness.
Czy Hotel oferuje usługi pralnicze?
Tak, usługa dodatkowo płatna. Torbę z rzeczami do prania należy zostawić w recepcji hotelu. Cennik usług pralniczych jest dostępny w pokojach.
Czy istnieje możliwość przechowania bagażu?
Tak, usługę przechowania bagażu świadczymy Gościom Hotelu DAL. Usługa ta jest dostępna 24h i bezpłatna. Prosimy i o zgłoszenie się do recepcji hotelu.
W jakich godzinach serwowane jest śniadanie?
Od poniedziałku do piątku śniadania są serwowane w godzinach 7:00-10:30. W soboty i niedziele śniadania serwujemy w godzinach 8:00-11:00
Co w przypadku bardzo wczesnego wyjazdu i nie będę miał możliwości zjeść śniadania?
Istnieje możliwość skorzystania z paczki śniadaniowej / suchego prowiantu na wynos. O fakcie skorzystania z tej formy prosimy o kontakt z recepcją do godziny 20:00 w noc poprzedzającą wyjazd
Czy na miejscu jest restauracja?
Niestety, w obiekcie Hotel Dal Kielce nie ma restauracji.
Czy hotel jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych?
Hotel dysponuje dwoma pokojami 2-osobowym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Czy są dostępne pokoje z wannami?
We wszystkich pokojach są kabiny prysznicowe.
12. Czy w pokojach znajduje się klimatyzacja?
Tak, wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację.
Czy w pokojach znajduje się lodówka?
Tylko apartamenty wyposażone są w lodówki.
Czy w pokojach jest dostępne żelazko?
Żelazko jest dostępne na życzenie Gości, informacja w recepcji hotelu.
Czy w pokojach znajduje się czajnik?
Tak, w każdym pokoju znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty.
Jakie udogodnienia znajdują się w pokojach?
Każdy pokój wyposażony jest w: szafę , telefon, biurko do pracy, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, telewizor, czajnik, łazienkę z kabiną prysznicową, kosmetyki, ręczniki oraz suszarkę do włosów.
Przyjeżdżam z małym dzieckiem. Czy hotel dysponuje łóżeczkiem dziecięcym?
Tak, na życzenie Gościa łóżeczko zostanie dostarczone do pokoju. Za wstawienie łóżeczka do pokoju pobieramy opłatę w wysokości 55 zł za cały pobyt. Zachęcamy do poinformowania o takiej potrzebie pracownika recepcji przed przyjazdem.
Czy w tym obiekcie jest opcja zarezerwowania pokoju rodzinnego?
Pokoje rodzinne są dostępne w tym obiekcie.